Vanliga frågor

Hur vet jag vilken produkt jag ska välja?
Om du vill ha tips om vilken produkt som kan passa dig bäst så är du välkommen att kontakta oss så kan vi hjälpa dig.  

Hur kan jag betala hos er?
Betalning kan ske med faktura, delbetalning, kort- eller direktbetalning.
 
Hur levererar ni produkterna?
Alla våra produkter skickas med Posten. Leveranstiden är ca. 1-3 vardagar.

Vad är fraktkostnaden?
Kostnaden för frakt är 39 kr. Order över 400 kr är fraktfri (även ordrar av prover är fraktfria).  

Kan jag köpa presentkort hos er?

Självklart kan du köpa presentkort hos oss. För att köpa presentkort, klicka här.

Kan ni ta in andra produkter eller varumärken?

Tips om nya produkter eller varumärken kan skickas till vår e-post, info@bonnybonny.se.

Är era produkter äkta?

Alla  våra produkter är autentiska och kommer från tillverkarna i Korea. När  du handlar hos kan du lita på att du får äkta produkter av högsta  kvalitet.

Är era produkter säkra?

Alla våra  produkter följer EU:s regler om kosmetika och innehållet är därför  strikt reglerat. Skulle du mot förmodan uppleva en reaktion från någon  av våra produkter så kontakta gärna oss.

Skiljer sig datummärkningen på koreanska produkter jämfört med andra?

Ja det stämmer att koreanska produkter inte är märkta så som vi är vana vid. De flesta koreanska produkter är märkta med tillverkningsdatum,  alltså inte det datum då produkten går ut, från detta datum är  produkten minst hållbar i 36 månader. Undantag av märkningen gäller på  vissa sheet masks. Både It's Skin och Missha är alltså oftast märkta med  tillverkningsdatum. 


Har du någon annan fråga som du inte  hittar svaret på ovan? Kontakta oss då gärna på info@bonnybonny.se  eller via kontaktformuläret på hemsidan.